ا
-
اسدی، مهیار
تطبیق نظریه زیبایی شناسی نور از منظر ابن هیثم با اصول زیبایی شناسی عکاسی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 133-146]
ب
-
باقری، نگار
بازیابی مظاهر نو ـ سنتگرایی در دوازده پرده از نقاشیهای جنبش سقاخانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 119-131]
-
بلخاری، حسن
امتداد اسطوره ـ متن رستم و سهراب در داستان شهادت حضرت علیاکبر(ع) در نقاشیهای قهوهخانهای بر مبنای نظریه ژیلبر دوران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-19]
-
بینای مطلق، سعید
آشتی لوگوس و موتوس بازاندیشی نقد افلاطون به شاعران، بویژه همر، در پرتو گفتگوی پارمنید [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-25]
پ
-
پهلوان نوده، محبوبه
درآمدی بر هرمنوتیک و جایگاه آن در نقد هنر [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 27-37]
ت
-
تاکی، شادی
امتداد اسطوره ـ متن رستم و سهراب در داستان شهادت حضرت علیاکبر(ع) در نقاشیهای قهوهخانهای بر مبنای نظریه ژیلبر دوران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-19]
ح
-
حسامی کرمانی، منصور
پژوهش تحلیلی در باب امکان نسبت میان حرکت جوهری و آثار رضا عباسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 49-57]
خ
-
خاکسار، علی
مطالعۀ جایگاه زن در دوره آلجلایر در ایران (مطالعه موردی: نگارههای همای و همایون) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
-
خانکه، مهدی
تبیین مقام ابداع در صنع انسان کامل از منظر حکمت اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-73]
-
خانی، مینو
زیباشناسی رنگ و نور در آثار ایران درودی با رویکرد ابن هیثم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 117-124]
-
خزایی، محمد
خاستگاه مینوی نقش اسلیمی در هنر اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-27]
د
-
دُرافشانی، محمّدسینا
جایگاه علی ابن ابیطالب در رؤیای سلطانعلی مشهدی بر اساس نظریۀ وحی فارابی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 125-132]
-
دستان، زهرا
تأثیرات هنر چین در دوره یوان بر نگارگری عصر ایلخانی با مطالعه نقش مایه اسب [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-149]
ر
-
راست منش، حسین
مطالعۀ امکان وجودیِ پرسپکتیو در نقاشی ایران و اروپا [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 41-50]
-
رمضانماهی، سمیه
تحلیل نگارههای دلدادگان مکتب اصفهان براساس مراتب سهگانه عشق درنظام اندیشه صدرایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 87-97]
س
-
سالاری، مریم
امتداد اسطوره ـ متن رستم و سهراب در داستان شهادت حضرت علیاکبر(ع) در نقاشیهای قهوهخانهای بر مبنای نظریه ژیلبر دوران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-19]
-
سلیم پور آبکنار، سامرا
آموزش مفاهیم مرگ و زندگی به کودکانِ روستای آبکنار از طریق ساخت عروسک سنّتی «گِیْشِه» (با تکیهبر دیدگاه رواندرمانی اروین یالوم) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 29-39]
-
سواری، محمد
خوانشی عرفانی از گل و بلبل(مرغ) با اتکاء بر رسالات کشف الاسرار فی حکم الطیور و الازهار، رمز الریاحین، بلبلنامه و مثنوی گل و بلبل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 99-107]
-
سوزن کار، مرجانه
مطالعۀ امکان وجودیِ پرسپکتیو در نقاشی ایران و اروپا [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 41-50]
-
سیستانی، رودینا
زیباشناسی رنگ و نور در آثار ایران درودی با رویکرد ابن هیثم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 117-124]
ش
-
شیخی، علیرضا
خوانشی عرفانی از گل و بلبل(مرغ) با اتکاء بر رسالات کشف الاسرار فی حکم الطیور و الازهار، رمز الریاحین، بلبلنامه و مثنوی گل و بلبل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 99-107]
ص
-
صحتی، بهزاد
تطبیق نظریه زیبایی شناسی نور از منظر ابن هیثم با اصول زیبایی شناسی عکاسی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 133-146]
ع
-
عارف خطیبی، محمد امین
خوانش نقوش گرفتوگیر در نگارۀ «رستم خفته و نبرد رخشوشیر» در عرض هنر و تمدن اسلامی بر مبنای نظریۀ شمایلشناسی اروین پانوفسکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 77-88]
غ
-
غیثی، هانیه
خوانش معماری و تزیینات مقبره سلطان شهابالدین و تطبیق آن با پارهای از اصول حکمت متعالیه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-102]
ک
-
کاکاوند، سمانه
بازتاب منازل سلوک در آیینه دونگاره «درویش پیر» و«سالک جوان» از نگارههای عمارت هفتتنان عصر زندیه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-118]
-
کشمیری، مریم
جایگاه خمسه نگاری در فرآیند سه گانۀ الگوسازی نقاشی ایرانی برپایۀ مفهوم ادراک بالمعرفه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-86]
-
کوشا، گلاره
تأثیرات هنر چین در دوره یوان بر نگارگری عصر ایلخانی با مطالعه نقش مایه اسب [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-149]
گ
-
گودرزی، مصطفی
درآمدی بر هرمنوتیک و جایگاه آن در نقد هنر [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 27-37]
م
-
مافی تبار، آمنه
بازیابی مظاهر نو ـ سنتگرایی در دوازده پرده از نقاشیهای جنبش سقاخانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 119-131]
-
مجدزاده، آزاده سادات
تحلیل نگارههای دلدادگان مکتب اصفهان براساس مراتب سهگانه عشق درنظام اندیشه صدرایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 87-97]
-
محققیان، مهری
پژوهش تحلیلی در باب امکان نسبت میان حرکت جوهری و آثار رضا عباسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 49-57]
-
محمدی، مهدی
جایگاه علی ابن ابیطالب در رؤیای سلطانعلی مشهدی بر اساس نظریۀ وحی فارابی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 125-132]
-
محمدی وکیل، مینا
نخستین مدارس و مدرسان نقاشی در ایران، بر پایۀ مستندات تاریخی قاجار [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 103-116]
-
مرادخانی، علی
زیباشناسی رنگ و نور در آثار ایران درودی با رویکرد ابن هیثم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 117-124]
-
ملاصالحی، حکمت اله
جستاری در زیباییشناسی نظم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-14]
-
موحدیان عطار، فاطمه
مطالعۀ جایگاه زن در دوره آلجلایر در ایران (مطالعه موردی: نگارههای همای و همایون) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
-
مونسی سرخه، مریم
لباسآرایی: هنر سنتی اخلاقمدار در فتوتنامه چیتسازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 39-47]
ن
-
نصیری، مهدی
خوانش نقوش گرفتوگیر در نگارۀ «رستم خفته و نبرد رخشوشیر» در عرض هنر و تمدن اسلامی بر مبنای نظریۀ شمایلشناسی اروین پانوفسکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 77-88]
ه
-
هوشیار، مهران
بازخوانی هنر سنتی و نسبت آن با حکمت هنر اسلامی در سدۀ پانزدهم هجری شمسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد